علی جان علی جان ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
امین جانامین جان، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

علی خنده رو

شیطنت ماه 11

1393/3/7 16:09
نویسنده : مامان زهره
155 بازدید
اشتراک گذاری

بوسعزیز دل مامان شرمنده که دیر اومدم محبت

           بوس  علی آقا وقتی خیلی خسته باشه محبت

  بوسخوشگل من با خودکار صورت نازشو نقاشی کرده بوس

رفته بودیم نصرآباد خواستیم بریم باغ محمد(پسر دایی بابا )که نشدگریه فقط دوتا عکس ازبیرون باغ از شما گرفتیم محبت

تعجبقند وعسل داری تلاش میکنی که بری تو کشو تعجب

بوس

تعجب

بوس  اخرش تونستی بشینی بوس

         بوسمحبتفدای شیطنت بشیم ما عزیز دل منو باباییمحبتبوس

پسندها (1)

نظرات (4)

زهرا مامان مه سما
11 خرداد 93 13:07
من فقط بیام پیشت گاز گازت میکنم عشقم خاله دورت بگرده با این خوابت با این تیپ قشنگت میخورم گفته باشمممممممممم
مامان زهره
پاسخ
بیا خاله بیا
مامان عرفان
22 خرداد 93 8:26
قشنگ شدی گل شدی شدی مثل عروسک . عزیز من گل من تولدت تولدت تولدت مبارکایشالله صدساله بشی گل من
مامانی(برای دخترم زهرا)
22 خرداد 93 23:34
سلام خیلی باحال خوابیده خستگی رو به گونه ای واضح نشون میدهتولدت مبارک کوچولوی ناز
مریم
26 خرداد 93 21:28
جات خوبه تو کشو خاله جون ناز بشی نی نی جووووووووونننن خدا یه نی نی ناز مثل تو به منم بدههههههه
مامان زهره
پاسخ
ان شاالله مریم جون